Co prawda logo nie jest terminem równoznacznym z marką danego produktu, gdyż pojęcie marki jest dużo szerze, a logo jest jednym z elementów budujących markę danego produktu czy usługi. Widać jednak, że redaktorowi PAP (bo z tego serwisu Onet ściągnął tę informację) tak było łatwiej przerobić
tekst z
Rzeczpospolitej i logo wydało mu się wyrazem najbardziej bliskoznacznym do słowa marka. Niech i tak będzie.
Bowiem dzięki temu możemy podać dokładnie wartość logo, które stworzył
Marcin "Semafor" Rzadkowski, który był jednym z rysowników "Super Expressu" w połowie lat 90. W tym czasie jednym z ilustratorów gazety - kolegą z pracy Semafora, tylko z nieco dłuższym stażem pracy w gazecie - był Jurek Wasiukiewicz, współwłaściciel Agencji Rysunkowej Jurek.pl. Drogi ilustratorów Superaka, które na chwilkę zbiegły się własnie w Superaku, dalej już się kompletnie rozeszły.
Semafor, absolwent warszawskiej ASP, poszedł w projektowanie graficzne,
Jurek Wasiukiewicz w satyrę rysunkową.
AR