Rysunki dla prasy i dla firm




















































W październiku zyskał Krzętowski, mocno stracił Raczkowski 21.12.2009
Spośród tygodników opinii publikujących rysunki satyryczne tylko tygodnik "Newsweek" odnotował w październiku br. wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego (117 267 do 111 142). Czyli tylko rysownikowi Newsweeka Jerzemu Krzętowskiemu przybyło czytelników.
Spadło natomiast Mleczce i Sawce (Polityka) ze 153 452 egz na 143 329, Zbigniewowi Jujce (Gość Niedzielny) ze 139 551 na 137 530, Andrzejowi Krauze (Wprost) ze 101 377 na 94 280 i Markowi Raczkowskiemu (Przekrój) z 56 531 aż na 42 162!

Przekrój odnotował najbardziej znaczący spadek spośród wszystkich tygodników opinii. Pod pewnymi względami spadek sprzedaży Przekroju przypomina spadki sprzedaży tygodnika "NIE" Jerzego Urbana, który w końcu zrezygnował z przedstawiania wyników sprzedaży. Na taki "komfort" nie może sobie pozwolić  jednak Przekrój, który musi dbać o swoją wiarygodność wobec reklamodawców, a tą są wyniki sprzedaży kontrolowane przez ZKDP. AR

KONTAKT Z AGENCJĄ RYSUNKOWĄ

Jerzy Krzętowski
agencja@jurek.pl
tel. +48 502 589 716



NARYSUJ ŚMIERĆ NA WESOŁO
Robert Trojanowski zaprasza grafików i rysowników do zilustrowania Śmierci na wesoło, nieszablonowo, niestandardowo.

Na stronie tramen.blox.pl Trojanowski założył Galerię Funeralną i zachęca rysowników, którzy lubią czarny, wisielczy humor, aby na adre: obraz@tlen.pl przesyłali swoje prace do Galerii .